Monday 12 May 2014

hati ini

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

kekadang insan yang hadir hanya sementara itulah akn menjadi kebahgiaan dalam hidup kita. entah. aku bukan mahu yakin bukan juga mahu percaya cuma naluri ini. naluri menyatakan keikhlasan dia utk aku.

memang berkali aku jatuh dek panahan cinta yang akhirnya buat aku luk apedih namun entah mengapa juga diri ini seaqkan tidak serik mencari si dia yg bakal menjadi imam aku. memang jodoh sudah ditentukan namun entahlah. hanya hati yang mampou ungkapkan semua nya.

kekdanag terasa hati bahagia dengan dia. hati melonjak mahu lepas dr masalah bila aku dengannya. yang aku mampu hnay doa tanpa henti. semoga Allah permudahkan perjalanan aku menuju yang halal dan kekal sampai Jannah




sampai disini saja nukilan ini. aku terpaksa menghadiri meeting ringkas. almaklumlah makin aktif. majulah kesenian utk FBM



jumpa di lain nukilan. salam sayang buat si dia.

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment